- Originální kojenecké oblečení
- HRAČKY PRO MIMINKA
- KOJENECKÉ OBLEČENÍ
- OBLEČENÍ dle druhu
- KOJENECKÉ POTŘEBY
Novinky
22.12.2022
DOVOLENÁ 29.12-30.12.2022
Vážené zákaznice/i,
29.12.-30.12.2022 bude na eshopu Brumlík dovolená.
Objednávky vytvořené a platby přičtené od 29.12.2022 po 7 hodině budou odesíl...
číst celé
06.12.2022
BRUMLÍKOVA VÁNOČNÍ HRA
Brumlíkova VÁNOČNÍ hra
o hrníčky, první příbor pro děti a dárkový poukaz v hodnotě 500,-Kč od 6.12.2022 - 20.12.2022
Každá objednávka vytvořená a u...
číst celé
23.11.2022
POZOR DOPRAVA !!
Vážení zákazníci,
naše zboží je vše skladem a je ihned expedováno.
Snažíme se vaše objednávky expedovat okamžitě, bohužel nejsme schopni ovlivnit pr...
číst celé
Blog

30.12.2022
Miminko
Oslavte Silvestr s dětmi
Oslavte Silvestr s dětmi, bude to zábava. Připravte dětské občerstvení, dětské šampaňské na přípitek a nezapomeňte na pořádnou zábavu. Máme pro vás pá...
číst celé
Za naši kvalitu mluví hodnocení našich zákazníků
Velice široký sortiment, krásné věci s moc pěknými motivy. Koupil bych tam všechno.
Tomáš
Vše Ok. Soupravička je nádherná.
Ája
Velká spokojenost ,všem doporučuji,velký výběr zboží
Jandule
Moc pěkné zboží, objednávám znovu.
Dagmar
- Úvod
- OBCHODNÍ PODMÍNKY
- Reklamace zboží
Reklamace zboží
Reklamace zboží
Vždy klademe maximální důraz na kvalitu našeho zboží, může se samozřejmě v ojedinělých případech vyskytnout výrobní vada nebo jiný nedostatek.
Pokud na zboží objevíte nedostatek, neváhejte nás kontaktovat s reklamací. Na zboží se vztahuje zákonná 2letá záruka.
Postup reklamace:
- Jako první krok nám prosím zašlete email na adresu brumlik@kojeneckeobleceni.cz kde uvedete název výrobku, číslo objednávky a popis závady. Reklamaci dokážeme vyřídit výrazně rychleji, když nám zašlete fotografii závady. Často jsme schopni celou reklamaci vyřídit jen na základě fotografie.
- Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, zašleme vám formulář k reklamaci, který nám zašlete vyplněný s reklamovaným zbožím.
- Opravu se snažíme vždy vyřídit v co nejkratším čase. Pokud není zboží možné opravit, domluvíme se na výměně zboží nebo vrácení celé kupní ceny.
Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.